یه دوکلام باهاتون حرف دارم ..
من هنوز نمردم ..㋡
هــےِ یـــو ُنفریـטּــِت نمیکنـَم ! فَقَط میگَـم פֿـבا ازَت بــگذرـﮧ ! بــعـבشَـم בَنـבه عقـب بـیـآב روت تـا قشَـــنــگ لـﮧ شـےِ
سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:,
[یه دوکلام باهاتون حرف دارم ..]

من ســـرم شلوغه ..

مثـــه چی دارم درس میخونـــــم.

خودمم باورم نمــشه ایجوری میخونــم 

ولــی خدایـــش درسام خیلی سنگــیـنه ...خیلی فشردستـــ امتحانــام 

بیخوابـــــی زیاد دارم ..

ولی هرچقـــدر هم که بخــــــونم نمیـــشه ...

چون سالـــی که نکوســـــت از بهارش پیداستـــــــــــــ

سر جلســه امتحان مطمئنــم مثــه شیــــر میرم..

مثه ادمای قحطی زده ها یا به عبارتی یوزمنگولاهـــا برمیگردم :|

بعــدش دیگــــ صفــــآستــــــــ ..راحتــ میتونم بخــــــــوابم 

اخرشـــم که میرم کارنامه بگـیـــــرم دوساعت تو هنگـــــم..

تا فرداش حوصلــه ندارم ولی بعد درست میـــشه(  خخخخخ) 

 

نبیــــــــنم تا موقعی کــه نیستــــم نظر نزارینـــــــــــــــا....( به همین پشمای سرم قســـم )  اصن دلتون میاد نظر نذارین :(

راستی برام دعا کنین که امتحانامو خوب بدم ...میســــــی دوستای عزیزم !

 

بابای... تا سلامی دوباره !

 



نظرات شما عزیزان:

رویاجون
ساعت21:46---21 تير 1393
راستی دوست عزیزم
این شکلک هارو چطور میزاری؟؟؟
اگه میشه بیا وبم به منم یاد بده منتظرم


AMY
ساعت16:19---20 خرداد 1393
موفق باشی آجیم
پاسخ:قربونتــــ ـــ عزیزم :x


masuomeh
ساعت7:16---17 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگ lمحشر وجالبی دارید

به وب منم سربزنید

راستی تولدمه اگ اومدی به وبت سرزدی بیای به وبلاگم خوشحال میشم
پاسخ:باشه عزیز :D


hadi
ساعت19:52---23 فروردين 1393
خوبه..

ابجی ممنون بابت اینکه وقتی من نبودم اومدی هم سر زدی...

بیازم بهم سربزن..
پاسخ: قابلی نداشتــ عزیزم ...تو هم همینطور ...:x


jigily
ساعت0:03---20 فروردين 1393
ایشالله موفق باشی اجیم برات دعا میکنم تو این مدتم به یادتم
پاسخ: قربونتـــــــــــ اجی جونم :x


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
به خودم مربوطه ..